Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Tuesday, January 22, 2013

pheww LEGA..........


lega sangat........hal nak sambung master banyak dah boleh sattle...

yuran abah aku cakap nak tolong bayarkan..yahoo so tak payah guna duit yang aku simpan tu.

laptop pulak ingat kena beli baru sebab laptop aku rosak ++ pecah lagi dia punya casing.hewww

tadi pergi tanya kat kedai, dorang buat mcm mana ntah dah boleh on..siap dia cakap laptop ni okay, takda rosak apa...cuma kena tukar casing dia so aku okay saja sebab harga murah...RM200++ jeee...pheww lega kan....sebab duk nampak $$$$$$$  nak kena keluar banyak beli lappy baru !

jadi duit simpanan aku ni untuk aku belanja masa kat sana nanti ++ nak beli blackberry...hehehe (sempat lagi kan)....................................

jadi ;


lappy, DONE !
yuran, DONE !

medical check up, ???????
x ray, ??????
rumah sewa, ????????
transport, ??????????


ohh banyak lagi belum siap !! ayoooo....................okay bai!


okay bye
xoxo

No comments:

you're now ........