Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Wednesday, January 23, 2013

iklan di blog aku yaw.....


okay....aku nak buka kepada sesiapa yang nak iklankan produk boleh lah di blog aku dengan kadar yang percuma sahaja...cewaahhh

jadi aku telah menjadi orang pertama membuat iklan di blog aku sendiri....tak caya???

sila scroll naik atas ...atas ..atas dari post entri..bawah follower....kat situ ada 2 iklan..
1. iklan blog bakery aku
2. iklan candy buffet jugak dari blog bakery aku

jadi kepada sesiapa yang nak order cupcake ke kek ke wedding kek ke sekitar sungai petani mahupun luar sungai petani, boleh la cari aku yeeee...

nah aku kasi link blog bakery aku........... DOUBLE F BAKERY (klik sini )

okay jom aku show off beberapa gambar kek hasil kerja tangan aku dan mak aku........










banyak kan???
ihihihih



okay bye
xoxo




1 comment:

Ahleque said...

Dear, kreatifnya....sy plg suka tgk cup cake utk engagement day...cute :-) . Utk iklankn produk pd blog awk, mcm mn cara nya errk...?

you're now ........