Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Friday, January 18, 2013

i have no idea what to do.......


shit...........i have no idea what to do.........




sejak akhir akhir ni, aku rasa macam malas je.....it seems like i lost my energy...lost my spirit.......i don't know why...probably aku kurang rehat... ye laa...asik kerja kerja..even though aku kerja sendiri..boleh rehat anytime i want tapi aku tak buat....a lot of order...syukur tapi kesan dia..... aku rasa lemah kebelakangan ni.........maybe sebab period sama kot..i guess......

nak menaip pon rasa maaaalas jugak...can u imagine how bad i am.....
almost seminggu dah aku macam ni.......kalau aku terusan macam ni macam mana aku nak kumpul duit...
kumpul duit nak byar yuran MA, beli laptop baru dan mungkin blackberry baru?? heeeeeee 

so uolss ada idea macam mana nak dapatkan semangat balik...nak jadi rajin balik, nak bagi diri segar ....ada? share laaaaaaaaa   :)

No comments:

you're now ........