Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Monday, December 31, 2012

HAPPY NEW YEAR 2013




NEW YEAR'S EVE TONIGHT  !!


tahun lepas aku sambut new year dalam kereta atas tol dekat juru sebab masa tu on the way balik ke sungai petani dari KL...so tonight sambut tahun baru depan TV jeww...
kalau rajin keluar kejap pegi town nak tengok bunga api...tha's it!

aku tak suka pegi tempat yang sesak sesak sebab rimas...euwww rimas bau peluh orang..ihihih

cakap pasal NEW YEAR....apa matlamat atau azam korang??
azam lama dah tercapai??
ihihih

azam 2013 aku ialah aku nak tamatkan zaman bujang aku, insyaallah...dan ada lagi azam lain seperti aku nak beli ipad, blackberry bold 4, mantapkan business dan aku nak kerja..itu saje..zam alam aku?? alhamdulillah azam lama aku semua aku dah buat..kukui....

pasal nak jadi baik ke tutup aurat ke, tu tak payah tuggu tahun baru sebab itu atas diri kita..kan....jadi 

HAPPY NEW YEAR !!

okay bye
xoxo

4 comments:

sabella said...

wah nak tamatkan zaman bujang . jgn lupa jemput ye kak . ngehh ;D

Unknown said...

epy new year :D

Fariza Fauzi said...

Sabella : hew hew...insyaallah :)

Fariza Fauzi said...

Marniey : selaat tahun baru !!

you're now ........