Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Wednesday, December 19, 2012

Malaysia Lesbian Club


Astaghfirullahalazim.......................................................

itu je yang mampu aku terucap.......aku terjumpa FB page club lesbian........serius insane!! 
boleh buat iklan kat FB...+++++ ramai budak melayu pulak....aduh........
tak malu ke?? 
Tuhan jadikan lelaki dan perempuan untuk berpasangan tapi boleh nak sejenis...ishhh serius GELI !!!
memang dunia dah akhir zaman......sedih................

cuba korang tengok page FB ni dan jugde sendiri.........




***p/s: minta simpang lah keluarga aku dari benda benda macam ni...amin 

.

1 comment:

you're now ........