Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Tuesday, December 18, 2012

Vitamin C


Assalamualaikum.................yaww

Sekarang ni terlalu banyak orang jual vitamin c...buka je FB, timeline penuh dengan iklan vitamin c dari bermacam jenis produk.......seriously aku nak cakap yang aku takla percaya sangat sebab terlampau banyak...bukannya boleh main main dengan ubat ni sebab once kita makan kan dia masuk dalam darah so kalau salah makan takut kesan dia nanti...ohh tak sanggup aku merana...

lagi satu, ubat kurus pun sama.........banyak sangat sangat banyak...kadang kadang bukan tak nak percaya tapi entah lah...jadi takut...

bagi pendapat aku, sebelum makan rujuk dulu doktor...tanya orang orang yang dah biasa makan...
bagi aku lagi, nak kurus ni kalau setakat ambil ubat2 je tak kemana sebab once kita stop makan, berat akan naik berganda ganda lagi...

nak kurus, nak cantik...senang je...kena DISIPLIN....jaga makan, jaga kesihatan, selalu senaman, selalu senyum selalu fikir positif...insyaallah sihan dan cantik lah anda! 

tapi ada juga beberapa produk yang aku rasa okay antaranya Herbalife sebab aku tengok kesan dia kepada orang sangat impress....baik...lagi..Amway..okay jugak..dan lagi....ubat di farmasi yang diiktiraf....
oooi nak cerita vitamin c tapi melalut lain pulak...apa apa pun selalu senyun dan positif!!!   :)

okay bai.


.

No comments:

you're now ........