Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Sunday, December 16, 2012

member kena tetak

doakan semoga member aku selamat...dia kena tetak semalam.....nak tau cerita baca ni..........


"semalam kami praktis utk show harini dekat kawasan flat payanahu ada studio baru bukak invite kami gig harini tetiba ada pergaduhan dekat bawah studio jaming antara kaum india ngn melayu pastu tokey keddai nak tutup sbb kereta dia kena pecah akibat pergaduhan katanya polis nak mai juga kami ingat da settle sebb dah reda tapi malangnya masa kami nak balik ada geng2 india lebih kurang 10 biji moto datang melulu ngn 2 biji keta mai serang kami pakai samurai, parang kayu, besbol time tu hanya kami shj tgah nak pack, barang music kat kereta remy xda sapa2 aku kena kejar 4 orang india dengan samurai kit ngn remy pun lari hekal xselamat sebab terjatuh so geng2 india 3orang takek dia masa tu kami dah bertempiaran lari xsempat nak selamat2 sapa massa pergaduhan tu aku sempat kol remy dia angkat kit ada dengan remy tapi remy tya aku mana hekal? aku pun xtau semua cari dia pastu time kami cari dia.... ada budak bwk dia p hospital disebbkan dia cedera parah di tangan benda jadi sekelip mata kami xtau apa punca dan kami mangsa keadaan aku harap angpa doa bg dia selamat sbb dia harini operation haihhh.........."







bukan dia saja kena, malah ada lagi sorang budak melayu kena...budak tu pegi kat kereta tak tau apa2 tiba tiba kena jugak putus jari...masyaAllah   :(


see...................macam mana laaaaaaaa aku tak racist....

No comments:

you're now ........