Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Saturday, December 22, 2012

ASB haram??????


ada orang kata ASB haram....benarkah??
aku ada buat sikit research....ada yang aku jumpa, boleh..ada jugak kata haram..
konfius aku...fatwa negeri selangor kata haram...majlis fatwa kebangsaan kata boleh pulak..
kenapa ada perbezaan........????
adakah orang Islam di negeri selanngor dengan kedah bebrbeza??
rasanya tak!! kitakan sama mazhab.....
konfius aku ehhh..

ehhh..ahh kalau dah dikatakan ASB itu haram, jadi jangan jadikan alasan taknak saving sebab Lembaga Tabung Haji dan Bank Islan pob boleh buat investment kan...

nanti aku share link2 yang aku jupa berkaitan kes ni okay.




 BYE :)
xoxo

No comments:

you're now ........