Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Saturday, December 29, 2012

Kursus Kahwin - hari pertama


29.12.2012...............hari pertama aku menghadiri kursus kawen.....best memang best sebab banyak sangat ilmu yang aku dapat....tapi yang tak bestnya aku letih ++++++ mengantok ya amat !!!! nak tahu kenapa??? baca ni...............................


semalam makcik aku on the way balik ke KL singgah dulu rumah aku lepak sampai 2 pagi then gerak balik KL. sambil sambil lepak aku buat chocolate orang order...chocolate cookies 30 biji + cupcake hantaran 12 biji...yang cupcake aku dah bakar siap tapi belum decorate....sambil lepak sambil aku tengok jam...nak buat kerja susah sebab aku tak berapa suka orang tengok aku buat kerja + aku pun nak lepak sembang sembang dengan mak cik aku...maklumlaaahh...ada saja goooossssiiiip kan !

kemudian lepas dorang semua dah balik means gerak balik KL.....aku susun chocolate dalam kotak..tengok jam...alamak...dah jam 2am++...aku buat cepat2, mandi kemudian aku tidur..cupcake aku memang tak tak boleh nak go on...

aku tidur around jam 3am..aku bangun dalam 5 am aku hantar tukang masak mak aku pegi stesen KTMB sebab dia nak balik thai.....sampai rumah around jam 5.30am...aku tak tahan mata, aku tidur..aku terbangun balik jam 6.30....apa lagi kelam kabut la!!! nasib baik laaaaaa nak decorate cupcake tu senang sebab dia punya design sangat simpe..dalam 40 minit siap..usually design mcm tu aku buat dalam 20 ke 30 minit je tapi ni dah mengantok jadi low sikit lah kan.......

dah siap semua aku kelam kabut iron baju + baru nak photostate ic + mandi then bersiap.......si MSR pulak msg dia lupa nak photostate ic....aku dah siap tengok jam dah 8.15....kena ada dekat sana 8.30am..aduh...kelam kabut..masa ni lah printer nak hang la...nasib baik ketuk2 dah okay!! hahaha

tengah on the way pegi sana aku tertinggal hp + jam...patah balik ambik pulak....nasib baik tempat tu dengan rumah aku dekat!! yeah Thank God!!

sampai sana....aroun 8.30...orang ramai duk daftar...nasib baik lagi kami dah daftar semua cuma bagi kupon masuk then duduk dalam dewan...

bapak ramai gile orang sampai dorang kena buka 3 dewan!! amboi ramai betul nak menikah yeee...ihihihih

boleh tak korang banyakkan dengan keadaan aku yang kelam kabut tu, macam laa aku nak fokus masa dengan ceramah + tidur lewat.........seriusly aku mengantok tahan dewa...memang mengantok ya amat!!

jadi malam ni lepas stori mori ni aku nak tidur sebab esok taknak kelam kabut dah..nak fokus ilmu dunia dan ilmu akhirat.....nak hidup bahagia!! 

next entri aku stori isi kandungan kursus kawen ye..so adois !!


okay bye
xoxo

No comments:

you're now ........