Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Monday, December 17, 2012

Kursus Kahwin






memang planing nak pegi kursus kawen hujung tahun ni tapi rasa macam tak sempat sangat maklumlah aku kan super busy............tiba tiba last nite kawan ajak pegi....so jom lah!!
sebab kaalu pegi dengan bf je tak best sebab nanti dorang akan asingkan peserta lelaki dan wanita so kalau ada kawan tu best sikit kan :)

so hari ni aku dah daftar diri untuk kursus kawen bertarikh 29 dan 30 / 12/2012 nanti....aku tak join yang jabatan agama punye..aku pegi yang private punya...yuran RM80.00....

dulu masa kat U, setiap sem ada kursus kawen tapi aku tak join pun sebab kononnya nak pegi dengan bf la ...kuikui......tak sabar pulak rasanya sebab kalau dah satle tu nanti lega sikit   :)


ni jadual aku nanti............




okay bai   :)



2 comments:

L said...

L pergi dah.. haha. ada time bez, ada bosan. haha ikut penceramah..

Fariza Fauzi said...

hahaha mestilah ada part yang best dan bosan..harap2 dapat penceramah yang ceria + sporting...... :)))

you're now ........