Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Monday, October 7, 2013

The E-Day........


hello.....holaaa..halohaaaa.....assalamualaikum.....  ^____^


long time no see nohh....rasa lama sangat dah tak update blog ni....
sebenarnya aku tersangat laaaa sibuk +++ blog aku buat hal pulak tak boleh 
nak post....ada malware pe menda ntah....

so post hari ni nak stori, throwback majlis pertunangan aku....
bila??? lama dah...bulan June hari tu.... 06.06.2013...

majlis aku simple simple saja tapi ala ala sweet gitu....orang kata just nice...
lagipun majlis bertunang je kan..nak grand meletop gojes kebabum sangat pun nak buat apa...
tunggu big day nanti ye la kan...ihihihih

aku pakai baju pink + cream.. baju aku buat...upah orang la sebab mak aku request nak buat baju.
tak nak sewa or beli siap...dia nak kain lace bagai..xpelah..ikut je...
hantaran pulak sama juga, tema pink...
hantaran 100% diy okay...untung gitu sebab memang pandai gubah gubah bungan hantaran bagai..
pelamin pun sama juga 100% diy jugak tau...aku, mak dan adik2 aku la buat...
hahahah kira ohhsemmm jugak la sebab tak pernah ada pengalaman buat pelamin...
ohhh tak lupa..abah aku pun join....tolong pasang paku dekat dinding...

kiranya...perjalanan majlis bertunang ni smooth la..lancar tanpa sebarang masalah...
tetamu yg hadir pun bagi feedback okay..menu sedap kot!!!! hahahah

moment paling best bila dorang call pengantin suruh keluar time nak sarung cincin..
ya Allah....dupdapdupdap je rasa...hewww
masa cincin disarungkan tu, feeling dia hanya Allah je yang .....
seronok, excited, teruja, grateful, wonderful dan macam macam feeling la...
dan yang paling tak percaya sekali, status dah tukar....jadi tunangan orang...
dan yang paling best sekali, jadi tunang kepada bf tercinta tersayang..semua terrrrr la...ihihih
it's just like, your dream come true...tu belum kawen lagi tu...hahahha

membebel pulak..okay okay...
jom layan gambar moment majlis aku...
check it out...........




















THE END..........

















No comments:

you're now ........