Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Monday, October 7, 2013

Pelamin - some tips


hello halohaaa hai !! .... assalamualaikum  ^___^


entri kali ni nak share some tips memilih pelamin untuk majlis resepsi
bila nak kawen ni aku banyak buat research pasal pelamin, wedding planner dan segala bagai la
maklumlah...kita nak yang the best dengan harga yang the best jugak kan...heww
nak murah tapi glammmmmmmer gituwww ...

benda pertama yang kita kena kenal pasti pasal pelamin ni adalah tema apa kita nak buat..
sekiranya baju anda berwarna putih maka buat la pelamin kaler terang sikit baru menyerlah..
kalau buat warna pastle jugak takut nanti tak menyerlah..tak syok laa
lepas tu kalau boleh elakkan pilih warna pelamin sama dengan warna baju anda...
gulppp...tenggelam la nanti....

keduanya, kalau boleh korang rajin rajin la update latest design pasal pelamin ni..
so nanti uoll nye pelamin tu takla out dated kan..kihkihkih

kalau korang berhajat nak buat resepsi di dewan, kalau boleh buat pelamin besar..
penuh stage dewan baru la gempak. kalau buat kecik nanti akan nampak awkward je
pelamin kecik tengah tengah stage...

kalau pilih buat resepsi di rumah, rasanya takda masalah sangat sebab ruang di rumah tak
sebesar atas stage di dewan..

lepas dah pilih design, uoll tengok bajet pulak, untuk pelamin kalau boleh jangan lah berhabis
banyak sangat sebab membazir jugak kan..so pilih the best dengan harga yang berbaloi.... :)

ni antara 2 design pelamin yang aku berkenan...



cantik tak??? ihihihi..... yang atas tu meraaahhh !
yang bawah tu simple.....

untuk majlis aku nanti, aku buat pelamin merah macam gambar atas sebab baju aku warna pastle so 
akan menyerlah dan timbul sikit...
aku buat resepsi kat rumah so aku google design pelamin rumah laa
kalau google tu mata memang blink blink  *______* sangat la sebab banyak pelamin cantik cantik...
aku dah submit design yang aku berkenan pada bridal..
so aku harap sangat la bridal boleh buat seperti mana yang aku impikan la
cewwaaaahhhh...hehehe
tapi lain orang lain tangan kan so aku memang memberi kepercayaan penuh pada bridal untuk uruskan 
hal pelamin baju dan sebagainya....


you're now ........