Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Monday, October 7, 2013

SPS - SISTEM PENGURUSAN SEKOLAH



hello...halolaaa..hai !!!  assalamualaikum.............   *___*


terpanggil aku untuk menaip entri ni disebabkan beberapa sebab....
antaranya aku tengah bosan dan tenga fade up !!

ya fade up !!
fyi, aku tengah key in maklumat murid dalam satu KPM punya website iaitu SPS..
nama penuh dia Sistem Pengurusan Sekolah...
so why aku fade up?????




kalau uolll nak tau.....
teramat laaaa lembab nak key in sorang sorang maklumat sorang sorang pelajar...
dah tu...dah la lembab, pastu suka pulak log out sendiri..
tengah tengah duk syok iai maklumat, dia pi log out pulak...
dah tu ...hilang pulak semua maklumat tu...hmmm

stresssss kot !! sumpah stresss.....
dah la kelas aku pegang ni 35 orang pelajar.......
demmm its killing me !! arrggg im dying !
hmmm okay fine >.<!!




No comments:

you're now ........