Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Saturday, February 16, 2013

pendaftaran MASTER


entri lepas lepas, aku adapost pasal dapat offer sambung belajar kan,.......so itu la dia...last Thursday aku pergi ke UPSI, universiti aku belajar dulu untuk pendaftaran master..

ohh yeahh aku kembali ke sana semula...tengok persekitaran UPSI, kawasan tanjung malim, perghhh riunnnnnnddddduuuu sangat sangat memori masa belajar dulu. rindu kawan kawan..rindu semua !!!!

okay, berbalik kepada cite pendaftaran tadi, mula jam 8.30 pagi tap biasalah jam 9 pagi macam tu baru start.....disebabkan aku dah buat payment yuran awal jadi aku tak lah kelam kabut cuma aku isi borang peribadi dan fail peribadi...submit.....itu sahaja....

yang medical check up pulak memang aku careless sikit la sebab dalam banyak2 surat yang aku print out tu ada 1 kena ada cop saksi untuk keizinan pembedahan....hmm tak boleh submit...kena submit sendiri dekat klinik UPSI....sotakpelah.....cuma yang aku ralat sikit dia cakap kalau tak sakit diorang tak nak xray....ceeeihh sia sia aje aku pegi buat medical check up + xray......MEMBAZIR !! okay  +_____+

lepas dah siap semua....break lunch then lepastu perjumpaan bersama pensyarah untuk program masing then pendaftaran kursus.....lepas tu habissss...semua sattle dalam 1 hari jewwww ... ^____^

excited aku.......kelas aku mula hujung minggu ni iaitu pada 22/2 ni......kelas aku jumaat dan sabtu sahaja......danhanya 3 semester...itu kalau takda masalah apa....maknanya setahun setengah aku kena korbankan hujung minggu aku.....tapi tak apa...untuk masa depan aku, tak kesah pun !! heeehe...

soooorrryyy aku takde gambar masa pendaftaran sebab aku tak bawa camera..nak guna fon, fon pulak nokia cikai jeee...maklumlah blacberry aku hilang  :(

okay bye !



okay bye,

xoxo

No comments:

you're now ........