Followers

IKLAN - DOUBLE F BAKERY

hey bloggers, sila la melawat ke blog bakery
saya iaitu DOUBLE F BAKERY.
saya sedia menerima tempahan kek, cupcake
dan sebagainya terutamanya di sekitar
kawasan sungai petani mahupun dari
luar sungai petani.

jangan lupa kunjungi DOUBLE F BAKERY !!




IKLAN - CANDY BUFFET PACKAGE

anda ingin menempah candy buffet??
kami menyediakan perkhidmatan ini.
candy buffet semestinya akan menceriakan
lagi suasana event anda !!
untuk tempahan hubungi
FARIZA FAUZI di 017 3642339...
(kawasan sekitar sungai petani)
sila ke Double F Bakery untuk
mengetahui
tentang pakej.

(image dari http://nothingonyoulove.blogspot.com)

Saturday, April 20, 2013

long time no see. aku dah posting.

hi there!! 
lama benar aku tak post new entri kan...
maigod............bukan malas tapi superb bz ! okay superb bz.......
as u know aku kan business women tak la berjaya sangat so
masa memang full dengan business..........kek, kek, kek, kek dan kek !!
maigoddd..................

okay dah....now aku nak bagi tau sedunia story menarik sepanjang aku 
march sehingga lah april ni......dalam masa sebulan, mcm mcm jadi...hewww

lepas aku dapat tawaran sambung MA tu, aku dapat pulak posting guru.......
nahh hamek kau!....setahun aku tunggu sampai fade up...siap sambung belajar bagai...
dah dapat semua, datang pulak rezeki lagi..........
apa pun alhamdulillah lah...tapi hidup aku pada masa ni agak kelam kabut lah..
mana tak nya...aku dapat posting ni dekat penang area bayan lepas...
masa dekat JPN duk dengar taklimat tu, aku text bf aku alamat sekolah then dia dah 
siap google bagai  cari sekolah ++++++ siap cari rumah sewa utk aku,
maigodd.....................tak payah suruh kan.........sangat caring...aaauww ! 
dah lapor diri ke sekolah, rumah sewa dah settle .......memang rasa lega sangat sebab 
rumah sewa murah RM650 +++ fully furnished.....hebat kan ! hewww

perjalanan aku hampir 2 bulan menjadi cikgu muda ni agak mencabar.
ya. cikgu sekarang bukan mcm dulu.
sangat banyak kerja................hmmm aku ni pada mulanya sesi pagi....
lepas kena pegi sesi petang...baru seminggu kena tukar balik pagi... +..+
takpelah...demi tugas dan tanggungjawab aku jadi bola pun takpe  :)

sekarang aku guru kelas....kelas apa??? maigod !...........
kelas tingkatan 3, kelas yang terakhir iaitu kelas number 12!
boleh korang bayangkan macam mana pelajar dia?? okay fine.
walau mcm mana pun aku tetap okay....
alhamdulillah setakat hari ni aku masih lagi boleh kawan dorg dan dorg
masih lagi hormat aku. best !!

yang kedua nya aku tak mengajar opsyen aku. okay fine.
aku mengajar BM dan Sejarah.
BM tingkatan 4, Sejarah tingkatan 3 dan 4.
apa pun terima saja..ya aku boleh !!! hahaa
belum cuba belum tau okay. +++ aku ni sejarah AAAA tau !!! hahaha

pengalaman best lagi aku jumpa ramai kawan2 baru dari macam macam U
++++ cikgu kat sekolah aku pulak memang ramai guru muda.....
kebanyakkannya umur bawah 40.. best !!



okay bye,
xoxo







No comments:

you're now ........